روغن خراطین جهت بزرگ کردن سینه

روغن زالو و روغن خراطین دو عصاره کاملا موثر در بهبود وضعیت جنسی آقایان و بانوان بوده و تاکنون سوابق خوبی در سلامت افراد داشته است

روغن خراطین جهت بزرگ کردن سینه

روغن زالو و روغن خراطین دو عصاره کاملا موثر در بهبود وضعیت جنسی آقایان و بانوان بوده و تاکنون سوابق خوبی در سلامت افراد داشته است

ترکیب ویژه خراطین و زالو با غلظت بالا و اثرگذاری بیشتر همرا است ، روغن زالو از داروهای مجرب طب سنتی در درمان ناتوانی جنسی
است. نحوه ساخت و خواص این روغن در کتابهای متعدد طب سنتی ایران از جمله کتاب قرابادینابوعلی سینا، مفرح القلوب حکیم ارزانی
درع الصحه تهرانی، گنجینه الاسرار شیرازی و .. آمده است.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

Scrubber oil to enlarge breast

ویژگی‌های روغن خراطین اصل چیست ؟

در بالا اشاره کردیم برای دستیابی به نتیجه دلخواه لازم است تا از روغن خراطین استفاده نمایید. اما لازم است با ویژگی‌های بارز روغن خراطین اصل آشنا شوید:

  • رنگ روغن خراطین اصل تیره و قهوه‌ای است
  • معمولاً در ته ظرف حاوی روغن مقداری از پوره کرم خاکی ته‌نشین شده است.
  • این روغن بسیار غلیظ می‌باشد.
  • بوی بد روغن بلافاصله بعد از باز کردن درب آن به مشام شما می‌رسد

اما باید بدانید که افراد متقلب با دستکاری در رنگ و بوی روغن باعث طبیعی و خالص جلوه دادن روغن میشوند
پس بهترین راه برای تهیه روغن اصل خرید از مراکز معتبر میباشد که پیشنهاد ما به شما روغن خراطین راگا می باشد.

درمیان همه روش های خانگی و سایر روش های شناخته شده برای بزرگ کردن سینه، استفاده از روغن خراطین از همه موثر تر است و مهم تر اینکه عوارض جانبی روش های غیر طبیعی دیگه مانند جراحی، تزریق چربی و ... را نداردروغن خراطین که از نوعی کرم خاکی به دست می آید به دلیل مواد تشکیل دهنده ای مانند؛ الانتئین، پروتئن، کلاژن، انواع امگاهای 3 و 6. 9، گلیسین و ویتامین E خواص مفیدی دارد که می توانند برای مصارف زیادی مؤثر باشند.

ازجمله این کاربردها بزرگ کردن سایز سینه و باسن است. این روغن روی بافت های اسفنجی تأثیر بسزایی داشته و برخلاف سایر روش ها، مقطعی و گذرا نیست. اگر طول دوره درمان را کامل طی کنید و نکات لازم را رعایت نمایید می توانید سایز باسن و سینه خود را برای همیشه افزایش دهید. تنها کاری که می توانند اثر روغن خراطین را کم کند.

سینه ها به حالت اولیه بازگردند کم کردن وزن و کاهش سلول های چربی بدن می باشد.در نظر بگیرید که افزایش سایز سینه و باسن در خانم ها نه تنها باعث افزایش زیبایی ظاهری آن ها شده بلکه می تواند به طرز چشمگیری روی اعتمادبه نفس افراد تأثیر گذاشته و درنتیجه منجر به رضایت مندی و لذت هرچه بیشتر در موارد جنسی هم برای خود فرد و هم شریک جنسی او شود.

چرا استفاده از روغن خراطین برای بعضی افراد منجر به بزرگی سینه نمی‌شود؟

خب در همه روش‌های درمانی کاملاً منطقی است که بعضی افراد به نتیجه مطلوب نرسند. اما دلیل عمده این ناکامی در بسیاری از موارد رعایت نکردن نکات لازم است.

برای بزرگ کردن سینه ، باسن، آلت تناسلی و سایر کاربردها با استفاده روغن خراطین نیز لازم است حتماً دو نکته رعایت شود:

  1. روغن مورداستفاده شما کاملاً اصل بوده و ناخالصی نداشته باشد.
  2. دوره درمان را به‌طور کامل طی کنید و نکات گفته‌شده را رعایت نمایید.

روغن زالو ( leech oil) که از پودر زالوی خشک شده تولید میشود ، که این روغن برای آقایان و خانم ها خواص و فواید زیادی دارد، که ازین روغن برای افزایش هورمون تستسترون در بدن استفاده میشود ، همان طور که میدانید این هورمون در دوران جوانی تولید میشود که باعث بزرگ شدن سینه در بانوان و افزایش قطر و طول الت در اقایان میشود که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

یکی از مهم ترین خواص روغن زالو را می توان افزایش سایز سینه در بانوان و افزایش حجم عضله های سینه و شکم اقایان دانست. با توجه به اینکه داشتن اندامی زیبا ، این روزها به یکی از مهمترین خواسته های هر زن و مردی تبدیل شده است، استفاده از روغن زالو به جای حجم دهنده های شیمیایی به آن ها توصیه می شود.

یکی دیگر از مهمترین خواص روغن زالو، افزایش سایز و کمک به عضله سازی است. با توجه به اینکه داشتن اندامی زیبا با عضله های چند تکه، این روزها به یکی از مهمترین خواسته های هر فرد تبدیل شده است، استفاده از روغن زالو به جای حجم دهنده های شیمیایی به آن ها توصیه می شود.

  • ۹۸/۱۱/۲۲
  • روغن خراطین

بزرگ کردن سینه

روغن خراطین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی