روغن خراطین جهت بزرگ کردن سینه

روغن زالو و روغن خراطین دو عصاره کاملا موثر در بهبود وضعیت جنسی آقایان و بانوان بوده و تاکنون سوابق خوبی در سلامت افراد داشته است

روغن خراطین جهت بزرگ کردن سینه

روغن زالو و روغن خراطین دو عصاره کاملا موثر در بهبود وضعیت جنسی آقایان و بانوان بوده و تاکنون سوابق خوبی در سلامت افراد داشته است

ترکیب ویژه خراطین و زالو با غلظت بالا و اثرگذاری بیشتر همرا است ، روغن زالو از داروهای مجرب طب سنتی در درمان ناتوانی جنسی
است. نحوه ساخت و خواص این روغن در کتابهای متعدد طب سنتی ایران از جمله کتاب قرابادینابوعلی سینا، مفرح القلوب حکیم ارزانی
درع الصحه تهرانی، گنجینه الاسرار شیرازی و .. آمده است.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

زوال عقل چیست

What is dementia

 

زوال عقل ((  dementia )) اختلالی که با زوال توانایی شناختی و هوشی و تضعیف عمومی عملکرد مغز مشخص می شود و بیش از همه در سنین پیری روی می دهد حدوداً یک نفر از ۲۰ نفر فرد بالای ۶۵ سال و یک نفر از ۵ نفر فرد بالای ۸۰ سال دچار این اختلال می شود.

معمولاً زوال عقل دراثر آسیب بافت مغز ایجاد می شود و شایع ترین علت آن ابتلا به بیماری آلزایمر است که تغییر در بافت و شیمی مغز را به دنبال دارد.

دومین علت شایع زوال عقل، ایجاد انفارکتوس ها ی متعدد در اثر تنگ شدن یا انسداد سرخرگ ها ی مغز و نرسیدن خون و اکسیژن کافی به مغز است.

سکته مغزی کوچک و مکرر موجب زوال عقل تدریجی و مرحله ای می شوند موارد ناچیزی از زوال عقل دراثر علل قابل درمانی مانند ضربه مغزی، تومور مغزی، التهاب مغز (آنسفالیت) اعتیاد به الکل، کمبود ویتامین یا هورمون و مصرف بعضی از داروها ایجاد می شود.

علائم و نشانه ها

نشانه اصلی عبارت اند از کاهش حافظه پیشرونده، عدم آگاهی از زمان و مکان وگیجی فرد مبتلا ممکن است وقایع اخیر را به یاد نیاورد و به آسانی در محیط های آشنا گم شود و روزها و تاریخ ها را فراموش کند. این نشانه ها در ابتدا ممکن است به تدریج ظاهر شوند و به سختی مورد توجه قرار گیرند.رفتارهای انفجاری و ناراحت کننده ممکن است نخستین علائم زوال عقل را تشکیل دهد. پارانویا، افسردگی و هزیان ممکن است با پیشرفت بیماری ایجاد شود. فرد به مراقبت و بهداشت شخصی بی توجه می شود.

درمان زوال عقل

در طب سنتی ریشه و علت این بیماری سردی مغز است. از این رو مصرف داروهای گرم و موثر مثل کندر و کنجد و گردو و برای پیشگیری و درمان زوال عقل بسیارکارآمد است.

 از آنجا که یکی از علل اصلی ایجاد این بیماری سکته های مغزی و تنگی سرخرگ های تغذیه کننده مغز است زالودرمانی در فواصل منظم و پشت گوش ( ماستونیه ) نه تنها به عنوان پیشگیری از سکته مغزی موثر است بلکه برای پیشگیری و درمان زوال عقل نیز بسیار کارآمد است.

  • ۹۸/۱۱/۲۲
  • روغن خراطین

بزرگ کردن سینه

روغن خراطین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی